Doprava

Sokolák se nachází na levém břehu Brněnské přehrady na ulici Hrázní v městské části Brno-Kníničky.

MHD

Tramvají jeďte do zastávky Přístaviště, odkud se vydáte pěšky po ulici Přístavní okolo hotelu Santon a přehradní hráze, u požární stanice odbočte ze silnice na souběžnou cyklostezku, která Vás dovede až na Sokolák. Cesta trvá cca 25 minut.

Informace: DPMB, IDS JMK

Lodí

Přehradní jezero je během léta využito k vedení linky pravidelné lodní dopravy, která je unikátní elektrickým pohonem lodí. V těsné blízkosti Sokoláku se nachází zastávka s příznačným názvem Sokolské koupaliště.

Informace: DPMB

Autem

Při průjezdu Brnem sledujte značky směr Přehrada, popř. Bystrc. Při jízdě směrem od centra města je znamením most přes řeku Svratku a po chvíli následující stoupání. Ještě před jeho vrcholem je možnost odbočit doprava. Pojedete-li po Staré dálnici, tak na jejím konci odbočte vpravo a poté vlevo.

V obou předchozích variantách jste se ocitli na ulici Přehradní. Zanedlouho uvidíte po levé ruce přehradní nádrž, pokračujte pořád přímo po stejné ulici, která však v průběhu změní jméno na ulici Hrázní. Prudká zatáčka doprava, vlevo údolí s beachovými kurty a vpravo parkoviště - jste na místě!

Na kole

Za plotem Sokoláku vede "přehradní" levobřežní cyklostezka. Z města můžete použít cyklotrasu lemující řeku Svratku a nosící v celostátním číslování poměrně výsadní číslo - 1. V prostoru Přístaviště ji však musíte opustit a držet se silnice vedoucí okolo hotelu Santon k hrázi a požární stanici, kde ze silnice sjede vlevo a vede souběžně s ní. Jakmile přijedete k zátoce, nemůžete sokolské kurty přehlédnout! Lepší je však u kempu se na silnici opět napojit a do areálu tak vjet ze shora, čímž se pohodlně dostanete do prostor vybavených stojany na kola.